Oprah Winfrey’s Death

Oprah Winfrey, age 54, was found dead in her home residing in Chicago, Illinois at 8:21 AM on September 20, 2008. She appeared to have a bloody area around her eye, a bullet wound in her stomach and some cuts and bruises up and down her body. They suspect she was beaten in the middle of the night, and shot in the side with a silenced handgun. According to the FBI, she was killed anywhere around 1:00-2:00 A.M. this morning.

“I didn’t hear a thing, I was up until 4 last night just watching T.V. and reading some books, nothing suspicious was heard or seen, I even went outside for some ‘cigs’ a couple of times and saw nothing” -Markus Julane, Oprah’s close neighbor.

“Who did it?” A popular question that’s been being asked ever since the situation. Well, the FBI has no idea whatsoever of who could of done it from the horrible lack of evidence and witnesses. They are currently ongoing through a house scanning process on which they will figure out more about the assassin, which will hopefully uncover footprints, handprints, or any other prints of who could of done such a horrible crime.

May Oprah Winfrey Rest in Peace.

January 29, 1954 – September 20, 2008

-Reported by Cole Weezle

48 Comments »

  1. James Vanderby said

    Wow, that’s sad. Rest in Peace Oprah.

  2. Dick Masterson said

    She’s black? What have I been telling you guys?
    We have over 9000 penises, and we sure as hell know how to fight the power. Too bad Oprah didn’t

    RIP OPRAH WINFREY

  3. Sarah said

    This is just awful, how could someone do this to Oprah?!

  4. Jacob said

    Lol, Man I hate Oprah, it’s about time she killed herself, I bet it was the stress.

  5. Anonymous said

    I saw it on CNN and I just couldn’t believe it. I thought Oprah would live on for much longer, helping others until old age. Life is cruel.

    For those who have their doubts:
    http://i33.tinypic.com/2hnte9k.gif

  6. concerned mother said

    a just saw this on the local news, what a shock, her family has my condolences.

  7. How many more posts could an entire blog about the death of Oprah have?

  8. Janet said

    Oh my god, I can’t believe it’s true… This woman really changed my life. I feel terrible now…

  9. Oprah Fan said

    Oh dear, this is very sad news to the Oprah community. She was a dear friend to everyone, may her soul rest in peace.

  10. Jake said

    Holy shit..

    You are posting this on every site you see, right?
    Just think of all the people that loves her, and today they
    lost her.. Damn..
    The cops better find out what happened, or who. This sure as hell isn’t just a
    game..

    Mom’s crying a fucking river here, I’m sure many others does that as well..

  11. Anonymous said

    RIP sweet Princess

  12. jjhit523 said

    Oh god, at first I thought it was a joke, apparently not:
    http://i38.tinypic.com/29pq6tv.jpg

    We all mourn the loss of an amazing person.
    Oprah Winfrey, rest in peace, God bless.

  13. Nigger Tits said

    ONE LESS NIGGER

  14. Poole said

    Such a sad story… sad but true…

  15. Cheesy said

    OMG, so sad!!

    Okay, I’m over it.. it’s SSBB time!

  16. Alex said

    That’s horrible. RIP oprah.

  17. tim said

    how sad.

  18. Sarah Conner said

    Oprah’s spirit is still strong.

  19. wowow

  20. andrew bell said

    i killed her

  21. A Guy said

    About damn time.

  22. Dave said

    Looks like those over 9000 penises finally got her

  23. Peter Rudy said

    How sad, I just saw the news.

  24. Duffy said

    Someone is going to hell for this blog.

  25. Jebadi said

    Holy crap, i saw this then i read someone mentioning that someone at Stormfront.org had posted that they were going to go after her, i’m trying to see if the internetwaybackmachine or wayback.org archived it as it looks like the people at Stormfront deleted the post. Scary if those Nazi creeps really did this. Holy crap man, this is really scary.

  26. Fail Matt said

    Oprah just lost the game :(

  27. John Bater said

    Ugh, so sad *crying*.

  28. Anonymous said

    RIP: Oprah

  29. Pedo said

    inb4 goodnight sweet princess

  30. anon said

    Dumb nigger finally got what she deserved

  31. Anonymous said

    Earth just got a bit lighter..

  32. Anon said

    Rest in peace Oprah.

  33. RIP Oprah. You will be missed :(

  34. OprahHater said

    SWEET!

    i knew that freddie would get to her.

  35. Lol Oprah Died said

    Lol she finally died. About time too.

    But seriously at anyone who believes this shit find a real fucking article and if it was true it would have been on the news by now.

  36. Macce said

    That’s sad :(

  37. Will said

    Finally

  38. No said

    A dead darkie?

    Who cares

  39. mha5an said

    is that true?

    bye Oprah…

  40. anon said

    Row Row fight the powah

  41. oprah fans from kuwait said

    omg!!!!

    is this true??
    why and who killed her?
    i love her sooo much
    RIP with all our love and condolences to her family

  42. Why don’t you keep your negative comments to yourselves? She did a lot of good for a lot of people! I don’t think her colour should matter! RIP Oprah.

  43. Charface said

    How many people named Oprah does that leave left on the planet?

  44. Neoaisyah said

    Owww…
    i really sad to hear this.
    Oprah I’m one of u’r fan

  45. naman said

    i can’t believe what i have came to know abt Oprah winfrey… murder…….it is unbelievable..

  46. anonymous said

    So sad yet so true.

  47. David said

    HAHAHA

  48. PedroBear said

    so sad…rest in peace oprah…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: